16 september

- Frida
jag åkte iväg till skolan idag och tackar gudarna för vilka klasskompisar jag har alltså! får en alltid på bra humör.
idag åkte mamsen iväg till turkey iaf, var och vinkade av henne på flygplatsen. efter det så blev det raka vägen till maxi för att storhandla med brodern.

är precis hemkommen från samme, det blev dels tittande på idol och det sändes ju ifrån UMEÅ idag. så det var riktigt roligt att känna igen en del ansikten.

nu ska jag göra mig iordning för sängen sen blir det andra avenyn!


Kommentarer
Postat av: Hannapanna!

Jättefin bild på dig! :)

2009-09-16 @ 22:39:55
Postat av: Anonym

Jättefin bild på dig! :)

2009-09-16 @ 22:40:20
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra med dig?



puss&kram

jennyh.se

2009-09-16 @ 23:00:58
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0