20 september

- Frida
eftersom att jag inte bloggade någonting igårkväll så tänkte jag bara berätta lite snabbt vad jag hade för mig igår. jag och samuel gjorde nämligen middag tillsammans, det blev kotletter, kroketter, bearnesesås(stavning?) och till det blev det en riktigt riktigt god sallad. det var himla mysigt måste jag meddela er om, hela lägenheten för oss själva- kunde inte ha blivit så mycket bättre.

idag har jag spenderat min dag med mina två bästaste bröder, var hos farmor och där bjöds det på nygräddade pannkakor och även nybakt fika.
det blev även en sväng med fyrhjulingen och nu är jag hemma igen.

lär bli att träffa linnéa ikväll, men just nu måste jag plugga!



2år & 10 månader

Kommentarer
Postat av: pownie

Fan vad mys med samme :)

2009-09-20 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0