20/9

-Linnéa

så otroligt skönt att få sova ut! var dock inte så kul att vakna med extrem halsont.. förstår inte varför jag konstant åker på mindre förkylningar, känns som att när jag just blivit frisk åker jag på förkylning igen.. finns väl inte så mycket mer att göra än att dricka en massa te.

nu ska jag snabbt göra mig i ordning, sen blir det långpromenad! senare idag ska jag till emma och hälsa på hennes vovve som jag ännu inte träffat! därefter ska jag iväg på lindas träning, thaiboxning. jag hade själv velat prova men det blir nog inte så nu när jag är förkyld.. troligast efter det ska jag förbi frida, eftersom det kommer bli ganska sent sover jag förmodligen där, vilket jag gjort de senaste dagarna.

idag efter nio kommer bilderna från skåne upp!



love

vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) visst skulle vi äta lunch imorrn va sötis? :)//kram Anna

2009-09-20 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0