21 september

- Frida

jag behöver väl inte riktigt uppdatera så himla mycket mer, linnéa sammanfattade kvällen ganska bra. för min del har det även blivit en massa plugg, har skrivit ihop en kort liten del av det jag ska redovisa om Islam imorgon på religionen. det ska nog gå bra, är inte det minsta nervös med tanke på att det är en så pass liten del av arbetet som jag ska redovisa. ska endast prata om kvinnosynen och sen ska jag även ställa en hel del frågor från intervjun.

det känns verkligen att plugget har satt igång rejält. nu har jag kvar att:
- skriva klart uppsatsen + analysen om Islam
- plugga inför matte B- provet som jag har nu på måndag
- göra klart individuella arbetet på marknadsföringen som ska in efter onsdag
- skriva klart mitt tal som ska hållas på fredag

just det ja, klassfoto imorgon. då måste jag alltså rota fram någonting ur garederoben så jag inte letar som en tok imorgon tidigt på morgonen.

nej, nu ska jag se riverside, sen är det sängen som gäller. hörs imorgon! pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0