21/9<3

- Linnéa
ikväll har det blivit plugg, en sväng förbi ica maxi för att handla ingredienser till en smoothie och skrattattacker till max. jag vet inte riktigt vad det flög i mig, jag skrattade konstant i 10 minuter och det gick verkligen inte att sluta! trodde nästan att jag skulle tappa andan eftersom jag inte hann andas i mellan åt. det kan dock bero på att jag endast sov under 4 timmar i natt. hur som helst är jag alldeles slut på energi efter allt skratt så det kommer bli skönt att få sova ut i natt!
 

jag har även pratat med min vän eija från sthlm idag! jag berättade om mina planera att göra min praktik i sthlm, dock inte alla 7 veckor, 2 får duga. jag hoppas verkligen det blir av! det är mycket som ska tas igen eftersom jag lämnade sthlm lite för tidigt i sommar!
shtlm<3

tror inte att jag orkar hålla mig vaken länge till. vi hörs imorgon
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0