28 september

- Frida
först vill jag bara be om ursäkt för mycket dålig uppdatering, det får bli ändring på det. det lovar jag!

måndag igen, kände verkligen inte för att kliva upp imorse. var hur trött som helst och sen såg jag bara hur det blåste och var rätt mörkt ute. men, jag slet av mig täcket och gick upp och gjorde lite frukost.

ikväll blir det bara att ta det lugnt, vill förbi linnéa för att hälsa på hennes syster från Finland men gruvar mig för att gå ut. det är riiiiktigt kallt, och ni missade väl inte att det snöade idag runt 15.30- tiden?

får se hur kvällen slutar, ska iaf krypa ner under en filt och se idol som visas ikväll klockan 20.00!


bara en dag kvar.... spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0