you by my side, it means everything

-Linnéa

igår efter skolan blev det en sväng förbi frida, där satt jag och tittade på oth under tiden hon var hos sin mormor. vill bara att nästa avsnitt ska komma med detsamma!;o
senare åkte vi iväg till boysen<3, där stannade vi endast till 9 för att vi inte skulle missa efterlyst.

idag blir det först skola ett tag, missar dock halva dagen eftersom jag måste iväg till tandläkare. det är första gången någonsin som jag är glad över att ha fått en tandläkartid. så nu kankse jag får smeknamnet gluggen ändå;). därefter ska jag träffa min vän frida.R.
idag är det såklart träning med! det är sista dagen att bestämma om mitt lag ska tävla eller inte, jag håller tummarna för det bästa, att vi tävlar!!! 

jag vill tillbaka!


nu måste jag skynda mig. vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag är också AStaggad!!! :D

Nej kom bara som du är, eller ta med dig massa dricka, vi ska shotta och dansa på bord :D HAHA!

Det är på ersboda, om du inte kommer till skolan imorgon så ringer jag dig så kan jag förklara :D

2009-09-24 @ 13:56:44
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0