3/9

-Linnéa

just nu sitter jag här med kikki i biblioteket och väntar på att vår sista lektion ska börja. efter skolan ska jag ner på stan för att först möta upp jessica och sen jalley.

helgen är så gott som planerad! imorgon blir det först fest hos min klasskompis nadja och senare på kvällen krogen! haha äntligen ska jag göra bort min krogen premiär;). lördag dag ska jag på en kompis uppvisning. lördag kväll har jag dock inte lagt upp några planer, vilket känns skönt! får se vad det dyker upp för trevligheter! söndag blir det plugg och en springtur med frida.

upptäckte just att jag inte börjar förens om en timme.. tror att jag ska gå och lägga mig i en soffa här i biblioteket!

vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0