andra september

- Frida
idag är en riktigt seg dag, är hur trött som helst och försöker fokusera mig på våran tyska lärare i marknadsföring. jag lovar er, det tar ett tag att vänja sig med 'dialekten' eller vad man ska kalla det.

den här lektionen började 8.30 och slutar 10.40 förstår inte riktigt hur det här ska gå. håller redan på att somna! jag tror att jag får försöka somna lite tidigare på kvällarna om jag ska klara av att vara på lektioner som sånna här.

känner mig fortfarande lite krasslig i halsen, så jag skippar att delta på idrotten idag.

näe, nu ska jag försöka fokusera på lektionen!

hörs senare!;*


Kommentarer
Postat av: Alexander

Faaan matte är ju på goda vägar ju!!! ;)

2009-09-05 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0