äntligen

- Frida
har i princip inte suttit vid datorn någonting alls idag faktiskt, så har därför inte hunnit skriva någonting här. jag har varit ute och promenerat en hel del idag.  mötte upp bästaste a vid tretiden och vi var och promenerade mot grisbacka där hon skulle hämta upp sin pärla till cykel.. ;) efter den välbehövda promenaden åkte jag direkt hem till pappa för att ta en dusch och sen få sig lite mat i magen.

just därefter blev det att åka direkt hem till mamma och städa hela lägenheten, ängel till mormor som jag har så hjälpte hon mig en hel del. och som ni kan förstå så har äntligen mami kommit hem nu. med sig hade hon min nya älsklingsparfym ralph lauren och en massa massa godis. känns riktigt skönt att hon har kommit hem måste jag säga. har sett på idol, och nu börjar spänningen..

vilka åker ut, och vilka blir kvar?

jag håller iaf på rabih, carl (som inte gjorde sitt bästa låtval ikväll) & sen erik som har en klockren röst.

Kommentarer
Postat av: Hanna

NOOOO intr rahbi!!!!!!!!!!!! inga fler akon tack! Det duger med en! sjunger ju som en jävla tjej :O



Men erik <3<3<3<3

2009-09-30 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0