ciao!

- Frida
sitter nu på skolan och har haft håltimme eller en ovanligt lång lunch. hade en föreläsning från 8.30-9.30 och nu börjar jag om tjugofem minuter.
då är det religion, sen slutar jag!! kan inte fatta det själv, en dag då jag äntligen slutar tidigare än fyra. känns helt underbarrrt!

det var fisk idag på skolan, torsk tror jag.. hör inte riktigt till en av mina favoritet men det gick ner helt klart. har fastnat för "farmville" som finns på facebook, trodde aldrig att jag skulle spela det men så blev det iaf.

efter skolan ska jag hina träffa angelica, det är på tiden måste jag säga. försöker komma på någonting at baka, hade suttit fint i magen.

näe, nu ska jag inte babbla på något mer! sja öra något vettigt hade jag täänkt! :)


min plutttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0