då var vi här igen...

- Frida

onsdag morgon, en av dom bästa eller vad säger ni?
inte för min del, absolut den tyngsta dagen på veckan. marknadsföring, tysk lärare & en dryg uppgift kunde väl inte ha blivit så himla mycket bättre. jag har inte fått särskilt många timmars sömn inatt så det kan nog bero på det.

här kommer ett erkännande att jag har en coca cola vid min högra sida av datorn. jag erkänner endast detta eftersom att krille har bildbevis på det.

näe, nu ska jag se till att göra klart den här uppgiften och dricka lite cola och hoppas på det bästa att jag vaknar till lite.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

provaede du skorna igår?:)

2009-09-09 @ 14:02:20
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejokej låter bra=) hör av dig under dagen för det är fler som har bjudit på skorna!

2009-09-10 @ 07:48:44
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0