don't think I can handle this

-Linnéa

idag blev det en sväng på stan med jessi&rabin, vi planerade även helgen som vi alla ser så framemot! jessi fick även mig att prova snus för första gången, jag blev yr och fick huvudvärk. det är då inget jag tänker göra igen! 

love<3

jag hade tänkt mig göra det till en lugn helg, men så blir det nog inte! typiskt att säga att man ska ta det lungt för så blir det nästan aldrig. just nu känner jag inte sug efter party osv, har annat att tänka på. måste först och främst se till att göra bort allt plugg innan helgen!

efter allt plugg ikv ska jag färga håret på min mamma! sen hade jag tänkt börja läsa en bok som jag lånade idag.
vi får höras senare, nu är det plugg som gäller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0