Sept. 28, 2009

-Linnéa

jag är barä så less på att vara hemma. typ första dagen på 2 veckor jag ska sova hemma och jag är redan less... plugget går heller inge vidare, kan inte alls koncentrera mig.. så jag tänker lägga ner pluggandet för idag och börja städa rummet ist, det behövs verkligen. dock är klockan ganska mycket men jag är inte alls trött så jag måste lix ha något att sysselsätta mig med tills jag blir trött.
¨


imorgon är det iaf träning, underbart<3
oavsett hur mycket jag har att tänka på lyckas jag släppa allt när det är träning som gäller! nästan så att jag ångrar att jag inte cyklade till frida ikv, allt hade bara varit så mycket lättare att sova där än hemma..
frida ska iaf med på min träning imorgon, min ängel som jag bott hos nu i 2 veckor! efter träningen ska jag tack och lov med henne hem så jag slipper vara här..


nu ska jag försöka organisera upp här på rummet och dricka mitt te!
vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0