första september

- Frida
idag är det första september och kanon väder ute! jag var duktig och klev upp klockan tio imorse, fast än jag började fem över tolv. mycket bra gjort av mig, men jag stressade ihjäl mig innan slutet ändå. inte okej!

EMMY TOG KÖRKORTET IDAG, btw! så sjukt glad för hennes skull, vilket också resulterar i att hon kan hälsa på mig lite oftare nu... inte sant emz? ; )

har precis haft religion och väntar bara på att svenska C ska börja. sista lektionen för idag faktiskt. tro nu inte att vi har det allt för slappt, svenskan är från 13.45-15.50.

efter skolan blir det plugg, ska försöka hinna med att träffa linnéa också innan veckans slut. vill även se hennes misse PK!


pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0