Godkväll!

-Linnéa

idag efter skolan mötte jag upp frida, angelica och krille en snabbis innan jag skulle möta upp min kompis kikki och hennes syster. vi tog oss en sväng på stan tills det började hagla.. dock kunde jag inte gå hem eftersom jag skulle möta upp alla juniorer för att samla in träningslicencerna. därefter mötte jag upp my (tränare tsm med mig) och vi käkade middag på stars och började med korografin inför tävlingen. vi är långt ifrån klara men det går super bra! hela tiden kommer det upp nya ideér och förslag för att förbättra programmet!

brosan var även förbi hemma idag så jag fick träffa både han och hunden, så jag passade på att bakade den ljuvliga chokladkakan som är så omtyckt!
  

nu har jag just varit social med min storasyster, druckit te och pratat lite om kommande lov! tråkigt att hon redan imorgon åker hem. det kommer nog inte bli allt för lång tid innan vi ses igen, beror på om jag gör mitt jullov hos henne.
nu ska jag iaf sätta igenom med plugget, har en hel del som måste göras!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0