jag bara ääälskar min klass!

-Linnéa


slutet av dagen var bara fööör bra! nästsista lektionen var det samhällskunskap där vi "arbetade" med en uppgifit om regering. alla var så trötta att det inte ens gick att försöka få något gjort. vi var runt 6 pers på lektionen och vi alla bara skrattade, skrattade för att vi var så trötta. det gick verkligen inte att sluta!
naima börjar rita, najda knappar på mobilen, jag börjar skratta åt någon rolig grimas antonia gör och hon börjar skrattar åt mig. och så höll det på tills vi var helt slut av allt skratt. på något konstigt sett lyckades vi undertiden slänga ihop ett arbete som sedan skulle redovisas under lektionen. naima och antonia hade den stora äran att redovisa!



observera, detta sker under redovisningen!
bara så klockrent!
jag kan inte påstå att läraren gjorde/ sa så mycket!

jag var såklart fram med kameran i högsta hugg! såhär kul har vi dagligen i vår klass, inte bara en engångsföretelse för att vi var trötta, nejnej, detta är hp3! jag älskar er<3

  
här ser ni hur seriösa vi kan vara :)

efter skolan mötte jag upp cicci som väntade på mig utanför körskolan, vi tog en promenad in till stan. där skiljdes vi åt och jag promenerade hem. när jag kom hem upptäckte jag att jag fått det nya klassfotot och enskilda bilder!

klassfoto hp3




och just det, brosans hund sacko har sprungit bort igen.. vart håller du hus denna gång? ;/


Nu ska jag packa mina träningskläder och sedan möta upp en tidigare cheerleader som tränat i skellefteå. vi hörs senare ikv!

puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

okej visst, merca ska köpa skor av mig så isåfall kommer hon nog förbi här och lämnar pengarna då kan jag be henne ta med jackan!

2009-09-30 @ 14:56:56
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0