lördag

-Linnéa

det blev såklart övernattnig för mig hos frida i natt. det vad otroligt skönt att få sova ut med tanke på att vi somnade riktigt sent! vi hade även stressat en massa under dagen innan festen för att hinna med allt, så det var skönt att få komma i säng.

idag har jag och frida endast tagit det lungt (förutom att frida städat hela lägenheten). därefter mötte jag upp linda och vi tog en promenad till henne. vi lagade middag ihop, sen kom bull och åt med oss. senare blev det filmkväll med linda, kaka, bull, anna och mattias.


nu har jag just kommit hem och är super trött. ska bara göra mej en kopp te sen blir det sova!
imorgon blir det oordentligt med plugg, urch vill inte ens tänka på det.. senare på kvällen ska jag med linda på hennes träning, boxercise.
 
hehe detta hände henne förra träningen.


vi hörs imorgon!
natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, du får inte tjuvstarta utan mig ;O du får hålla dig till torsdag med thaiboxningen ;)!! Ses på måndag snygging :)

2009-09-19 @ 23:46:14
Postat av: Linda

Hehe, nja lite tuffare träning än boxercise kör jag. Är thaiboxning jag håller på med :)

2009-09-20 @ 14:01:50
Postat av: Anna

haha jag tycker typ boxercise är minst lika jobbigt! ;)

2009-09-20 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0