michelle&gullis!

-Linnéa
då var man tillbaka från tandläkaren. jag hade räknat med att behöva dra tänder men det var inte alls nödvändigt enligt mina tandläkare. dom menade på att jag hade bra och fina tänder. hade jag ändå velat dra tänder hade jag behövt tandställning i 3 år. så det kändes skönt att veta att det inte alls var nödvändigt!

jag fick just veta att min storasyster kommer på besök imorgon! det var snart ett år sen vi sågs sist, så det kommer bli super kul!
sen fick jag även veta att min kompis cicci, kallad gullis kommer på besök från övik imorgon! tidigare brukade hon vara på besök hyfsat ofta, men den senaste tiden har man inte alls sett till henne. så nu har man något roligt att se framemot!!

glada cicci på studenten!


nu måste jag skynda mig! ska iväg och möta upp min vän frida.R.
take care!



Kommentarer
Postat av: frida

OMG du måste ta kort på michelle, har alltid velat se hur hon ser ut:)

2009-09-24 @ 18:13:45
URL: http://rrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0