morr

- Frida
idag kanse inte har varit den bästa dagen i mitt liv om jag säger så. till en början kliver jag upp alldels för sent, så fast jag är hungrig som f*n hinner jag inte äta frukost. när jag kommer utanför dörren spööregnar det ute, vilket resulterade i att min morgon inte började så bra.
jag trodde att dagen skulle bli bättre efter det, men regnet fortsatte och vi gick till idrotten där vi var "tvungen" att återvända så fort vi kom dit.
jag blir bara galet less på mina kurser som jag ska läsa, och att jag inte ens ska få läsa dom kurser jag själv vill. jag får en kurs "på köpet" när jag väljer en av dom. det är helt sjukt och om jag lyckas få in en paint bild ska ni få se vad jag menar.

jag menar, när man väljer sina egna val ska man väl ändå få läsa vad man vill? tydligen inte.

ni får ursäkta mitt lite irriterande inlägg, men jag är trots allt mänsklig jag med.


vill bara ta en sista minuten resa till solen, skulle sitta pppperfekt
-om man hade pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0