never gonna forget you..

- Frida

kvällen har bara varit lugn, tog mig aldrig iväg till linnéa för att träffa hennes syster vilket var tråkigt. men det dröjer väl förhoppningsvis inte så lång tid innan hon kommer tillbaka.

kollade såklart på idol ikväll, och någon som växte i mina ögon var eddie ikväll- söt, charmig och en otroligt bra röst.
direkt efter idol började "svenska hollywood fruar" på kanal tre. hade lovat mig själv att inte börja se det, men har gett det en chans och sett iaf ett program. vet inte riktigt vad jag ska säga om det programet, framgångsrika fruar med rika män?

näe, nu ska jag lägga mig och läsa lite ur twilight. 
'hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0