never regret anything that made you smile

-Linnéa

har inte alls känt mig kry idag, både huvudvärk och magont.. de hindrade mig iallafall inte att sitta inne hela dagen, det skulle bara inte gå! jag blir tokig av att sitta inne, måste ut och röra på mej. så det blev en promenad nere vid älven till öbacka. där satt jag ett bra tag och bara njöt av det underbara vädret! senare gick jag en sväng förbi en kompis som jag inte träffat på länge, så det var mys!
nu har jag just ätit middag och ska strax plugga.
vi hörs senare!

big part of my life<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte jag såg dig idag på öbacka! Men va inte säker på att det var du! ;O

2009-09-14 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0