party!

-Linnéa
igår blev det ordentligt med party! kvällen började hos nadja som vi då firade. hon fyller 18 idag! (bilder kommer upp senare). vi var ett gäng brudar som drack drinkar och åt tårta. senare mot kvällen tog vi bussen in till stan för att dra på droskan. snälla som vakterna var fick vi komma in innan 12 fast födeledagsbarnet inte hunnit bli 18;). det var som sagt min första gång på krogen och jag hade det super trevligt! det blev dans konstant hela kvällen förutom när man behövde komma ut för att hämta andan.
idag har jag dock lite ont från igår, stuktningen från förra helgen är ännu inte riktigt borta och smart som jag var dansade jag i klackar hela kvällen. annars mår jag bara kanon, inte alls bakis! drack lagom igår och det blev ordentligt med vatten innan jag skulle sova.



grattis vännen!


nu ska jag försöka få ta på min lillasyster och sen ringa frida för att planera dagen.
vi hörs senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0