snart är vintern här, eller?

- Frida
det är så jag känner just nu när jag klickar runt bland alla kläd-hemsidor som finns. blir såå sugen på att klicka hem en himla massa men man måste ju även tänka på ekonomin. vara sparsam och köpa det man verkligen behöver.

förresten så åker min älskade mami till turkey i två hela veckor på onsdag. without meeee!
så då får jag verkligen ta vara på pengarna jag har. är inne på hm's sida och har tänkt klicka hem en stickad kofta, en svart blir det tror att det blir snyggast till mitt mörka hår, sen är det även en jätte gullig mössa som jag är sugen på.

det är så himla himla mycket som man behöver nu när det kommer till vintern. har iaf handlat ett par tygskor som man kan använda nu fram tills snön kommer iaf, sen äre nya höga stövlar, och en ny tjooock vinterjacka som man bara kan mysa runt i.

det känns bra med skolan, har fått koll på alla mina kurser & poängplanen det känns mer än bra. ligger tydligen över poängplanen så måste söka utökat program eller vad det kallas. UF däremot går tyngre, allt var så bra tidigare, men det börjar gå utför, tyvärr.

oj, vad långt det blev. heehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0