snart träning!

-Linnéa

idag blev det lunch på hagaskolan tillsammans med jenny, milla och sandra. men innan det åkte vi förbi mig och hämtade några skivor så det kunde bli dunka dunka i bilen! jag kan inte påstå att det var speciellt god lunch men vi hade iallafall trevligt på vår gamla skola.:)
efter skolan blev det en sväng förbi Thorén, jag var och hälsade på frida och lämnade hennes skor. nu ska jag snart iväg till en kompis innan träningen. jag ser verkligen framemot att träna nu när min fot är bra. de resulterar till, träning till max! efter träningen ska hanna plocka upp mig, vi ska åka och se på boysens match.
vi hörs senare!
take care

 

oh boy, I've got my eyes on you

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom e såååå söta:)haha men vad sägeru vadäre för fest i helgen?någo man kan komma förbi?

2009-09-15 @ 19:14:46
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0