sugen blir man..

- Frida
åkte iväg en sväng på media markt för att kolla hur det kan komma sig att jag inte får in bilderna från mobilen på datorn.
det ledde inte någon vart alls, eller jag fick samsung support nummer så jag får väl ta och ringa imorgon från skolan antar jag. det känns lite onödigt att ta en massa bilder med mobilen, som man sen inte kan få in i datorn!

efter mediamarkt blev det raka vägen till samme, skönt att någon kunde lugna ner mig efter alla dagens bekymmer. haha!

nu ska jag kika runt lite på vinterjackor, om dom redan kommit i butiker/på nätet dvs.
en till sak, funderar på att önska mig en systemkamera när jag fyller arton. var och kollade på några aktuella idag, något sugen blir man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0