The thoughts we are thinking aren\'t always how it ends

-Linnéa

Nu har jag just haft ett 2 timmars långt samtal med jessica över telefon, det enda jag behöver säga är att den tjejen är mer än smart!
<3

träningen ikväll gick super! helt galet vilka framsteg vi gör på så kort tid, bra att ni är motiverade tjejer!
efter träningen åkte jag&hanna och kollade på grabbarnas match, dom vann. grattis!
hanna, tack för idag!


Pk&Ak

nu ska jag strax i säng, ska bara skicka iväg ett sms till frida.
remember I'll always here for you

Way do we make it so hard, I miss u



Kommentarer
Postat av: Rebecca

aww vilka söta små katter <3

2009-09-16 @ 23:39:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0