tisdag

-Linnéa

nu sitter jag här på en lektion i engelska B. vi har just börjat med en skrivuppgift där man ska argumentera om något intresse man har. jag har såklart valt cheerleading, har dock ingen insperation för tillfället så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg.

idag är det efterlängtade tisdag, vilket innebär cheer träning! 2 timmar med det bästa man vet, det kan nog inte bli så mycket bättre! efter träningen blir det en sväng förbi en kompis.
ska även hinna med en del plugg, det är en hel hög med uppgifter som ska in till veckan..

nu ska jag se till att fortsätta så att jag får något gjort.
vi hörs senare!

 



min söta spanjor jessica
checka in hennes blogg, den bästa!
www.metrobloggen.se/reina



Kommentarer
Postat av: yessi

HAHAHAHHAH MEN OMG . hahahahah wattafuck hahaha . ber till gud att du inte har många läsare hahaha ...

2009-09-15 @ 11:28:25
Postat av: HAHAHAHAH DETTA ÖÄR RABIN SOM SKRATTAR IHJÄL SIG

HAHAHAAAAAAAAAAHAHAHH WTF????! AHAHAHAHAHAH

satt ni typ där sen fick jessica ett dampattack tog ett snöre(?) hahaha och ba HAHSNEUIF FICK DAMP AHAHAHAH

2009-09-15 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0