godkväll!

-Linnéa

då var cheerleadingmötet avklarat! nästa vecka börjar träningar och det är knappt så att jag kan vänta! jag och de andra tränare ska sätta ihop en budget så att allt med träningarna kan gå runt! jag, my och my kommer att träna vårat eget lag som vi senare kommer tävla med! eftersom det är träningen jag brinner för ska jag verkligen ge allt, sätta fokus på mitt lag och träna stenhårt! det är en hel del som måste fixas innan det kan rulla på ordentligt, men det får man räkna med i början! som sagt, jag ska ge allt!




som jag tidigare skrev skulle det egentligen bli krogen idag men så blir det inte! känner att jag börjat bli smått förkyld och har heller ingen större lust att komma till skolan bakis. däremot blir det krogen på fredag! min klasskompis nadja fyller 18 då!
jag är supertaggad!

nu ska jag fortsätta försöka få tag på naima!

Ak, frida&Pk

 


jag vet inte rikigt vad jag gör, men party är jag!

vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag ser heel nöjd ut med missarna! haha!:)

2009-09-02 @ 22:10:31
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0