you are my only

- Frida
först vill jag bara tacka folket som gjorde gårdagen till en toppen kväll trots att farbror blå kom och ville hälsa på lite!
jag hade det rktigt roligt, fick dra upp folket på dansgolvet men det är ju i vanlig ordning. jag vet inte riktigt vilken tid jag och linnea stapplade innanför dörren men det var iaf ett par timmar efter tolvslaget..

vaknade upp vid ett tiden idag, så får se hur det går att ta sig upp imorgon. igår upptäckte jag att min foundation var slut, så fick springa ner på stan för att köpa en ny och sen vidare med bussen till samme!

nu har jag precis fått i mig lite mat, och ska sätta igång med lite plugg hade jag tänkt.


finaste bror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen va tur då:)näe det har jag inte, dom finns kvar!

2009-09-06 @ 22:56:36
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0