13 april

- Frida
När jag vaknade upp imorse var min hals inte alls bra, konstigt (men bra) nog så blir den bara bättre och bättre ju längre jag varit vaken. Idag började vi tidigt, och det var riktigt tungt att ta sig upp men- jag tog mig dit i tid. Efter att jag slutat kring tolv så träffade jag Sara, det var längesen vi sågs nu men som tur är så har hon flyttat mitt emot min mamma vilket är toppppen!

Vi satt och njöt av det otroligt sköna vädret vid kajen och sen blev det ner på stan för att kika runt lite. Nu har jag precis kommit hem och ska bara äta sen ska jag träffa Sandra. Senare ikväll ska jag dessutom träffa Linnéa, har en hiiiimla massa att prata om.


bal, eller inte bal? imorgon släpps biljetterna och då ska jag ha bestämmt mig.. ÅNGEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0