17 april

- Frida
Igår somnade jag lite för sent för att ta mig upp så pass "tidigt" (kl. 10.00). Men jag tog mig upp, och iväg ner på stan för att kika runt lite, för att sen delta på lillasysters kalas. Det blev ett par höga shorts och en hoodie, såndär som dom alla flesta bär nu för tiden. Vet inte riktigt vad jag ska kalla den, men röd och fin är den iaf. Shortsen däremot var ett riktigt kap, har kollat på sånna ett bra tag men har inte hittat några som passade så pass bra och att arslet inte ser ut att vara 1 meter i dom.

Har lust att strypa min underbart söta katt just nu, hon har ätit upp min andra (och sista) laddare till min telefon. Jag blir TOKIG på att hon ska äta upp alla laddare som finns i närheten, tur jag får låna hannas just nu så jag får fullt batteri.

Är nu bortbjudna på middag så måste skynda att kleta på lite smink, och ikväll blir det utgång för hela slantet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0