20 april

- Frida
Oj, tänk vad tiden går. Jag som tyckte att det nyss var första april och nu är det helt plötsligt tjugonde, huvvaligen vad tiden går fort! Var som sagt på core idag med angie, får väl hoppas eller kanske inte hoppas på att träningsvärken kommer imorgon. Brukar vara riktigt jobbigt att ha träningsvärk i just magen, jag som älskar att skrattta får genast sluta bort det isåfall.

Sitter nu här i min ensamhet och försöker få lite plugg bortgjort, det går lite sisådär. Har dessutom "förnyat" mitt CV och skrivit om mitt personliga brev vilket verkligen behövdes. Nu ska jag plugga vidare och sen är det sängen som gäller för min del.




vill ha HELG


Kommentarer
Postat av: lillan

helg vi vill ha!

2010-04-20 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0