bilder från finland!

- Linnéa

som ni säkert läste i fridas inlägg så var det öppethus på hennes skola igår. klasser visade upp sina uf-företag och det bjöds även på modevisning.
frida lägger säkert upp bilder därifrån!

jag och min pojkvän har just varit ute på promenad. lite för kallt för min del, men bara solen är uppe så ska man vara nöjd!

nu när jag ändå har tid så tänkte jag lägga upp bilder från finland!


syster michelle


jag och krille i Åbo


mat på en restaurang som heter Chili
jag som äälskar stark mat, det kunde inte blivit bättre!




jag i Åbo


finska piroger, ett måste!


hemma hos min moster i helsingfors


en fin kyrka i helsingfors!


min pojkvän hittade lakrits med chili till mig! supergott!!


i väntan på spårvagnen in till stan i helsingfors


min mosters pojkvän tog oss till en laxtrappa


min moster köpte mycket pepparkakschoklad till oss!
helt otroligt gott!


detta fylldes helt och togs hem!








Kommentarer
Postat av: Anonym

åå ni verkar ha haft det jätte mysigt! =) får försöka få mattias iväg på ngt kul framöver ;P

2010-04-22 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0