4 april

- Frida
Glömde helt bort tidigare att skriva vars jag höll hus igårkväll. Det började med att angelica kom och hämtade upp mig för ett premiäråk, sen åkte vi vidare till virre där det var lite partaj. Det var verkligen trevligt och jag ångrade inte att jag kom tillbaka och stannade där resten av kvällen.

Nu har vi precis ätit påskmat hemma hos papi, och jag försöker få in bilder från dagen men det fungerade inte med minneskortet. Med andra ord så får jag fixa det när jag kommit hem till mami där jag har kabeln. Det blev en massa fina bilder från dagen, strålande sol och man fick verkligen vårkänsla.

Nu ska jag spela bingolotto med farmor, sen kommer även älsk och gör sällskap. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0