free falli'n

- Frida
Kan börja med att säga att det blev ingen dear john ikväll, den finns tydligen inte ute på DVD ännu- så det blir att ladda hem den någon dag framöver. Jag längtar verkligen tills jag ska se den, känns verkligen som en snyftar film och en film som jag kommer älska. Bra skådespelare är det också, på tal om skådespelare. Min favorit pryder så snyggt MQ's reklamer hängandes på var och varannan busshållsplats i den här staden. Tycker nästan att vi lägger ut bilden i slutet av dethär inlägget så får ni också ta er en titt på honom, ni som har haft oturen att missa alla busshållsplatser.

Istället för dear john så blev det Avatar och till det smaskade vi i oss jordgubbar&glass, MUMS säger jag bara. Nåja, avatar.. Vet inte riktigt vars jag ska börja, den var riktigt bra gjord och fastän den var närmare tre timmar så gick det ovanligt fort. Det måste vara ett gott tecken.. eller?

Näe, nu ska jag snart lägga mig. Det blir upp relativt tidigt imorgon på min lediga dag för träning!


Kommentarer
Postat av: lillemoooor

jag grät sönder till dear john!

2010-04-29 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0