helt väck..

- Linnéa

första praktikdagen var nästan så att jag inte klarade av den.. inte så konstigt när man rest i 24 timmar och sen 2 timmar senare ska man på sin första praktikdag.. så jag var mer än svimmfärdig efter första dagen.

direkt efter att jag kommit hem somnade jag och sov hela 15 timmar, detta för att jag inte kunnat sova något alls när vi rest hem.

egentligen ska jag vara påväg till min andra praktikdag nu men det blir inget av eftersom jag har fruktansvärd huvudvärk.. sist jag var hos läkaren var det till ingen hjälp alls.. denna gång ska jag börja med att idag köpa receptfri migränmedicin och se om det hjälper.

nu ska jag försöka få i mig mat, aptiten är verkligen på noll..
frida, jag ringer dig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0