Hos storasyster Michelle i Finland!!!!

- Linnéa

jag och min älskling kom till Finland igår kväll efter 21 timmars resa, nog var det lite tufft men mysigt när man hade sin älskling som sällskap! väl framme blev det kvällsfika sen sova!

Idag sov vi ut efter resan så vi klev upp 11 och sen blev det frukost. man blir alltid super mätt efter varje måltid eftersom det finns så mycket nytt som måste provas!

Idag har vi gått en runda på stan tillsammans med michelle, dock är det lite synd att det nu är röda dagar så allting är stängt. efter en lång promenad satte vi oss på ett café som hade gigantiska bakelser!



min syster michelle!

på hemvägen efter vår stadsvandring köpte vi med oss pizza. efter att vi var mätta och belåtna tog vi en tupplur. därefter gjorde vi en chokladtårta och nu är vi just klara med middagen, det blev en linsgryta!



min älskling med ett gigantiskt påskägg som vi fick av michelle!


Michelles katt Julia


nu ska vi äta. hoppas alla ni har det bra i umeå!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0