inlines!

- linnéa

eftersom jag endast åkt inlines en gång tidigare, vilket var bara här om dagen så ville jag åka mer för att bli stadigare. så jag och min älskling åkte inlines från honom till min träning på östra och tillbaka. jag är förvånad att det gick så bra, trodde det skulle vara mycket svårare! så det blir självklart en åkttur idag igen!


idag är det lite små ärenden som ska göras. jag ska förbi frida för att hämta lite saker, lämna igen lite arbetesböcker på min skola och hämta ut min studentmössa som jag inte gjort ännu!
sen får jag se vad som dyker upp, ska iallafall se till så att jag är så mycket i solen som möjligt nu när det är kanon väder!

nu måste jag få i mig lite frukost.
vi hörs senare


michelles katt mörkö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0