let's bring it back

- Frida
ÅH vad less man blir när det bara är mulet, grått och tråkigt ute. Idag hade jag velat vakna upp till strålande sol så att jag hade kunnat inviga mina nya glajjor, men inte det. Idag är det stan med evelina som står på schemat, dock tillåter varken min eller hennes plånböcker det så vi får se om det blir en spa dag på iksu istället.

Pratade med min emmy imorse och hon kommer eventuellt redan imorgon, wiiiho. Kan knappt bärga mig, vi får väl se om det blir party på torsdag, men om inte det så får det bli på fredag när två "artister" uppträder på club 5.

Nu ska jag hoppa in i dusche, hörs senare!
 


&ikväll blir det hårdträning med den här bruden;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0