måndag var dagen

- Frida
Eftersom att jag bara sov tre timmar igårnatt så blev det betydligt fler timmar den här natten. Somnade direkt jag la huvudet på kudden igår 23.00 och vaknade upp igen av att väckaren ringde 11.00 imorse. Snacka om att vara utvilad, tror nästan att det blev för många timmar, men ska absolut inte klaga.

Kvällen har bestått av plugg, skriver på en uppsats som tar ett bra tag må jag påstå. Efter att ha fått det gjort så åkte jag iväg till farmor för att hämta lite kort till studentskylten (och nej, jag ska inte bestämma kortet själv), det kommer bli en överraskning och jag får väl hoppas på att det blir en fin bild. Hähä!

Nu har jag precis kommit hem från världens bästa farmor och ska precis hoppa in i duschen. Imorgon blir det 30 minuter core, får väl se hur pass mycket min mage kommer orka med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0