mycket sen middag!

- Linnéa

de senaste dagarna har det blivit mycket motion för min del, känner redan att min rygg blivit mycket bättre! imorse blev det promenad in till stan från min älskling och det blev även promenad tillbaka till honom. vi har just varit och handlat ingredienser till "pasta carbonara", lite sen middag jag vet! detta var ingen vanlig runda till kvantum utan vi åkte inlines dit vilket jag aldrig gjort förr, gick bättre än väntat måste jag säga!
de senaste dagarna har jag och linda cyklat som tokar, jag måste verkligen ta och skaffa mig en cykel! dock har jag haft minst 4 stycken och dom alla har blivit stulna..

det har även blivit en runda på stan med jessica idag!!
jisses vad jag saknat dig!



nu blir det snart mat, jag är vrålhungrig!



Kommentarer
Postat av: reino

o jag dej !

2010-04-27 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0