största delen som jag saknat!

- Linnéa

nu är det inte alls långt kvar till valborg! mina planer såg ut som så att först förfesta med några för att sedan grilla, men nu när jag såg på vädret att det skulle regna var det inte lika taggat..
varför ska det regna på en dag som denna, ärch då! man får väl helt enkelt göra det bästa av dagen bara.
nu ska jag strax äta middag sen ska jag ut på en promenad med sacko.

senare ikväll ska jag på cheerleadingen, yes ni hörde rätt! jag har saknat de nått så enormt, inte så konstigt eftersom det varit en enormt stor del av mig, en del som alltid kommer finnas kvar oavsett! om det är någonstans jag får min motivation ifrån så är det från cheerleadingen!



taggade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0