tack för klubban! :)

- Linnéa

jag och linda somnade tidigt men ändå kände jag min super trött när jag vaknade. det vände dock lika snabbt när jag sen fick komma ut i solen!

idag var jag första gången på cafét göteborg, det blev te och en massa prat, det behövdes verkligen, tack!

efter att jag kommit hem var det endast en halv timme innan jag skulle möta upp min vän tobias som jag inte träffat på ett år! det var verkligen kul att träffas igen!
tack för att du fick mig på andra tankar!


tobias som en lillskrutt


nu ska jag till Thorén för att möta upp frida, de har öppethus ikv på skolan!
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät riktigt rolig! Vilka ska vara med? :)

2010-04-22 @ 09:55:44
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0