18 april

- Frida
Jag har tre olika tillfällen när jag tagit kort, så jag tänkte att jag skriver tre olika inlägg annars blir det så himmelens mycket i ett och samma inlägg.

Inatt blev det inte alls många timmars sömn, älsk kom till mig 04.00 och när vi senast kollade på klockan var den 06.40. Jag klev upp tio imorse, alltså tre timmars sömn vilket säkert resulterar i god sömn inatt istället. Så, när vi vaknade upp blev det lite mys och sen var det dags för frukost. Det blev därefter promenad med älsklingsbutch i över två timmar. Ja, ni hörde rätt! Två timmar var jag ute och vandrade med honom. Vi gick hela långa strandpromenaden, runt västerslätt och sen lite till. Det var verkligen vad jag behövde med tanke på att jag trots allt mår som jag förtjänar idag.

Mums, jag känner doften av kycklingen som är inne i ugnen för tillfället. Har verkligen varit jättesugen på kyckling hela dagen, så det ska bli mer än smarrigt till middag. Här kommer ett par bilder från promenaden, sen kommer även två till inlägg upp inom kort.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0