5 april

- Frida
Papi ringde och väckte mig imorse och frågade om jag skulle följa med på en liten shoppingrunda på ersbodas butiker. Självklart hoppade jag upp ur sängen och följde med han och farmor, jag ville först och främst kolla på den nya skobutiken vid namn "skohuset". Jag blev faktiskt positivt överraskad, dom hade en del kända märken och vissa okända märken. Det fanns en massa snygga skor, men kom hem med ett par converse liknande svarta skor. Tygskor är någonting som man bara inte kan ha för många av, blev också sugen på ett par sandaler men efter ett tag så började jag inse att fyra par kanske räcker till en sommar ändå.

Fick också med mig två par solglasögon hem, jag hittade inte mina solglasögon igår när jag skulle ut i det underbara vädret så jag köpte med mig två par idag istället.

Ikväll blir det nog bara lugnt, eve var sugen på att se shutter island, men jag vet inte om jag tycker att den verkar så himla bra. Ja, vi får se helt enkelt! Hade nog varit skönt att bara ta det lugnt också, tror att det skulle gå någon bra film på TV ikväll så får nöja mig med det!

Ides inte ta fram kameran och ta kort på det jag köpte idag, men hittade iaf ett par av solbrillorna på H&M's hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0