1 augusti

- Frida
Det är skrämmande hur fort tiden går när man har så fruktansvärt roligt hela tiden. Jag minns när jag satt här, på precis samma ställe och skrev ett inlägg när det var 1 juli. Det känns som om det var en vecka sen, och det är en månad sen. Det är redan augusti och det är slutet av sommaren.

Det har inte blivit många timmars sömn för min del under den här helgen och veckan. Vi åkte till Piteå i torsdags och då var det bara film & mys som gällde för våran del. På fredagen ställde vi väckaren och tog oss iväg till centrum för att fixa en massa saker inför dagen och speciellt inför kvällen.
Det var super fint väder i Piteå i fredags så vi åkte iväg till havet för att fiska, jag och Lina metade och grabbarna fiskade med kastspö. Jag ångrar starkt att jag inte tog med mig min systemkamera, det var så otroligt fint vid havet och längst hamnen.

Efter några timmars fiskande var det bara att skynda sig hem för att duscha & invänta gäster. Det blev god mat, goda drinkar och trevligt sällkap. Kring elva tiden var det dags att röra sig mot centrum (PDOL) där det var grymt mycket folk, speciellt vid winnerbäck. Där spenderade vi hela kvällen tilllsammans med Linas vänner samt vänner från Umeå.

Gårdagen däremot spenderades som sagt i Lycksele med Emmy och hennes fina vänner. Det var så himla skönt att äntligen ha kommit hem efter en sjukt rolig helg, tackar alla som varit med och gjort den så pass bra som den faktiskt blev!

Sist men absolut inte minst, grattis till Linnéa som fyller hela 19 år idag!!
det kommer firas ute på fredag, right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0