15 augusti

- Frida
Nu är det verkligen lite batteritid i datorn, och jag hade dessutom tänkt komma mig isäng i god tid ikväll. Gårdagen var så underbar som den kunde bli, kom hem lite väl sent, men med ett leende på läpparna och ett par trasiga skor så är jag helnöjd med kvällen. Men så är det alltid i det sällskapet!

Dagen dock har varit lite väl seg, dels för drickan men även för min fruktansvärda mensvärk. Jag somnade i solen på studsmattan i två timmar, och sen vaknade jag upp alldeles svettig och bestämde mig för att göra något vettigt. Det slutade med att jag, daniel och jonna åkte upp till farmor för att bara umgås och ta det lugnt. Det är så skönt därute, luften & lugnet är helt annorlunda.

Imorgon är det hårdträning som gäller med Linnéa, lär bli ett hårt konditionspass med tanke på vad man stoppat i sig den här sommaren. Sen måste jag ju göra mig redo inför beachen i Cypern. kan ännu inte fatta att vi åker om prick en vecka, IIIh- är såå förväntansfull. Men någonting som är säkert är att det kommer bli en hektisk vecka, har tusentals grejer att fixa inför resan (känns det som iaf), har nog egentligen fixat med det mesta- men det är fortfarande lite småsaker som ska fixas.

Nu ska jag läsa lite ur fjärde boken av twilight saga, blir att kliva upp i god tid imorgon för träning. ÅH så taggad jag känner mig, inte ofta det känns så med träning, men antar att det bara är positivt.

nattiii


en av många efterrätter i somras, MUMS vad gott det ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0