4 augusti

- Frida
Efter många om & men tog jag mig nu in på bloggen, det har varit full rulle hela dagen så har knappt hunnit andas mellan allting. Gårdagen bestod som sagt av solning med linnea på dagen, sen var det bara att slänga sig in i duschen och sen iväg på jobbet. Det har blivit, och blir jobb för mig hela den här veckan. Tur iaf att jag inte jobbar från t.ex 7 på morgonen till 7 på kvällen, som vissa stackare gör nuförtiden. Det jag ville få ut av det var alltså att jag hinner göra så himla mycket innan och även efter jobbet.

Glömde tyvärr kameran hemma hos pappa så har därför inga bilder att bjuda på idag, tråkigt nog. Har varit duktig med att fotat varje dag, men nu var jag för glömst för att komma ihåg att ta med den.

Nu ska jag lägga mig och läsa, börjar tidigt imorgon och jobbar dessutom på två olika ställen imorgon- så kommer behöva sömn om man säger så.
Förresten, USCH OCH FY för vädret... det bara vräker ner regn för tillfället- hoppas på bättre väder på fredag.


den här sötnöten måste jag också hinna träffa inom en snaar framtid. >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0