8 augusti

- Frida
Igår hade jag verkligen inga planer på vad kvällen skulle erbjuda. Kände bara för att sitta hemma och se å film, men se på film själv är väl inte alltid sådär jätteroligt. Vid 9 tiden fick jag låna mormors cykel och cyklade då upp till evelina där vi satt och rökte vattenpipa. Efter att jag varit hos henne i cirka en-två timmar ringde hanna och frågade om vi inte ville följa med på TC. Jag satt där hos evelina i mjukiskläder och funderade ett bra tag innan jag än en gång tänkte "man lever bara en gång" så självklart hakade vi på. Vilket jag absolut inte ångrar, vi hade verkligen jätteroligt. Det var bara sjukt mycket folk, men annars var det en helt perfekt utgång!

Det avslutades sen med nattkäk på max där min älsklingsangie jobbade!;*

Min älskling har äntligen kommit hem nu, dom har bilat till och från Köping. Så kvällen har självklart bestått av en massa mys och prat. Inte ofta man är ifrån honom en hel helg, så det känns nu skönt att han är tillbaka i stan.
Nu ska vi fortsätta kolla på Poseidon, som visas på kanal 3 just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0